Ręczne pozycjonowanie

Ręczne pozycjonowanie stron


Minęły bezpowrotnie dobre czasy kiedy to automatyczne pozycjonowanie stron zapewniało doskonałe wyniki, i to w krótkim, możliwym do przewidzenia czasie. Ostatnie zmiany jakie wprowadziły wyszukiwarki, nie tylko google, znacznie ograniczyły skuteczność takich działań. Obecnie możemy oczywiście nadal posiłkować się programami automatycznie katalogującymi strony, ale należy robić to z rozwagą.
Automaty umieszczają wpisy gdzie tylko się mogą, czyli z reguły w marnych jakościowo katalogach o niskim rankingu page rank, a przede wszystkim niskim wskaźniku trust rank.
Jak wiadomo wskaźnik TRUST RANK ma coraz większe znaczenie w działaniach SEO. Wielu pozycjonerów twierdzi, że ma już większe znaczenie niż popularny page rank. Linki zdobywane ze stron zaufanych podwyższają ranking trust naszej strony, i na odwrót linki płynące ze stron o niskim zaufaniu potrafią obniżyć trust rank naszego serwisu, a co za tym idzie również pozycję naszej stron. Algorytmy coraz lepiej rozpoznają wartość katalogów, badają czy linki płyną z wartościowych miejsc, tematycznie zbieżnych z naszym serwisem.
A więc czy warto zmienić rodzaj pozycjonowania na ręczne katalogowanie?
Oczywiście Tak! Promocja stron przy pomocy ręcznego katalogowania to najbardziej naturalny rodzaj seo. Unikalne teksty zawierające wartościowe dla użytkownika informacje, które doskonale charakteryzują promowaną firmę, osobę lub instytucję to klucz do sukcesu. Ręczne wpisy z reguły są staranniej przygotowane, oferują treści interesujące dla odbiorcy. Co niezwykle istotne pozycjoner oferujący takie usługi ma pełną kontrolę nad wyborem katalogów, może rozważniej wybierać które płatne i darmowe katalogi warte są przygotowania oryginalnego, merytorycznie atrakcyjnego wpisu, może również łatwiej dobrać odpowiednie kategorie wpisów do słów kluczowych, oraz różnicować tak zwane "anchory tekstowe".
Ręczne pozycjonowanie pozwala skuteczniej pokonać wszelkiego typu zabezpieczenia katalogów, w rodzaju rejestracji i tym podobnych.
Katalogując ręcznie możemy mieć także pewność, że nasze wpisy nie będą oferować powielonych treści.
Ręczne pozycjonowanie pomimo tego, że wymaga dużo więcej pracy i doświadczenia, a czas oczekiwania na rezultaty nie jest tak łatwy do określenia, jest bezsprzecznie warte każdej zainwestowanej złotówki.
Oryginalność treści(Duplicate Content)
Każdy tekst przed opublikowaniem warto przetestować pod względem oryginalności.
Stworzenie(świadomie bądź przypadkiem) duplikatu treści już opublikowanej w sieci, może niekorzystnie wpłynąć na ocenę naszej strony przez google, a nawet w skrajnych przypadkach spowodować usunięcie strony z wyników wyszukiwania.
W sieci można odnaleźć wiele przydatnych narzędzi dzięki którym przetestujemy naszą treść.
jednym z takich narzędzi jest:
plagiarism-checker
Nie wolno jednak traktować takich narzędzi jak wyrocznie, mają jedynie wspomóc naszą pracę.
Przygotowanie tekstu w wielu wersjach
Umieszczając treści w kolejnych katalogach pamiętać musimy o ich różnicowaniu, gdyż powielone treści mogą więcej zaszkodzić niż pomóc naszej stronie.
Pisanie za każdym razem całkowicie nowego tekstu bywa, przynajmniej dla niektórych pozycjonerów bardzo uciążliwe dlatego w sieci powstało wiele(często darmowych) serwisów ułatwiających przygotowanie treści.
Serwisy takie umożliwiają wstawianie synonimów w treść bazowego tekstu i (z reguły półautomatyczne) generowanie kolejnych wersji tekstu.
W większości przypadków wstawianie synonimów polega na zapisie ich w taki oto sposób:
{ i|albo|a także}

Pamiętaj by każdy tekst przygotowany za pomocą mieszarki synonimów przed opublikowaniem jeszcze raz dokładnie przeczytać i poprawić ewentualne błędy.
Jeśli poszukujesz takich narzędzi wystarczy wyszukać frazę „mieszarka synonimów”
STRONA GŁÓWNA