Audyt SEO - na czym polega

Audyt SEO


Podstawowym celem audytu SEO jest zbadanie strony pod kątem pozycjonowania i wyszukanie miejsc które należy zoptymalizować (poprawić), aby strona stała się lepiej widoczna w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki zmianom w kodzie, treści zamieszczonej na stronie oraz innym zabiegom optymalizacyjnym, strona ma szanse zwiększyć ruch i wygenerować dodatkowe zyski. Dobrze przeprowadzony audyt sprawi że treść oferowana przez Twoją stronę będzie bardziej przyjazna dla użytkowników, a właściwie zoptymalizowany kod będzie lepiej interpretowany przez roboty sieciowe.
Audyt obejmuje:
audyt strony Analizę meta tagów. czytaj więcej
audyt strony Analizę struktury strony, pod względem jej zgodności ze standardami W3C.
audyt strony Zbadanie jakość i funkcjonalność nawigacji na stronie.
audyt strony Testy szybkości ładowania strony, oraz wskazanie elementów spowalniających jej funkcjonowanie.
audyt strony Analiza formatów i jakości grafik.
obszerność elementów graficznych, wideo i tym podobnych treści ma niebagatelne znaczenie na szybkość działania całej strony. Właściwe sformatowanie grafiki (głównie poprzez ograniczenie jej rozmiaru) pomaga zwiększyć wydajność strony.
audyt strony Optymalizację struktury linków.
audyt strony Przeanalizowanie jakości i poprawności plików sitemap.xml i robots.txt.
audyt strony Analizę treści.
i wiele innych.
Zaawansowany audyt seo obejmuje między innymi:
audyt strony Zbadanie poprawności doboru słów kluczowych.
audyt strony Badanie konkurencji strony.
audyt strony Analizę linków przychodzących.
Kilka przydatnych linków:
audyt:
seoptimer
searchmetrics
submitexpress
webspeed.intensys
test.watchscript
seomastering
backlinkwatch
sprawdź wskaźnik pr (page rank)
Validator:
validator html
validator css
STRONA GŁÓWNA